HTML

Anne hülyeségei

Ebbe a blogba az én mindennapjaimról lehet olvasni, ami neméppen izgalmas, és értelmes, dehát Istenem, ez van! Remélem, ennek ellenére valaki bele fog néha kukkantani!

Friss topikok

  • Berkut: Mi kell még: egy jó kis szivar; bulihely, egy jégbehűtött cinzano pezsgő, barátok , jameg kb semmi... (2007.06.24. 15:51) HhHHhEeeEeEYyyYyyHhhHHhhóÓóÓóÓ
  • Pasi.jpg: Na mi van béjbím?? Behúztad a kéziféket?? Remélem nem! Mellesleg pusszantom a kis elballagot nyusz... (2007.06.16. 21:17) Hurt
  • Anne93: Tudom, hogy költői zseni vagyok:) (2007.05.07. 21:02) Másvilág
  • Berkut: Tenyérnyi Manócska tanyája :J Lehangolást meg felhangolás követi;) kizárólag! (2007.05.03. 21:48) Ma nincs klipp
  • Berkut: XD Frontember (2007.05.01. 09:48) Tréfálkozunk

Linkblog

I don't know

2007.02.11. 16:39 Anne93

A mai napom egy-két fokkal elviselhetőbb volt, mint az utóbbiak, kivéve azt a fontos tényt, hogy Szabi nem kíván velem többet társalogni, és letiltott...nem értem. Nagyon szar érzés elveszíteni az egyik legjobb barátomat...lehet, hogy neki nem számít ennyit, mint nekem, és lehet, hogy nem is olvassa már a blogot, ha igen, akkor tudja, hogy ezt nem fogom annyiban hagyni. Engem nem lehet olyan egyszerűen lerázni ember!!! Nem vagyok valami kis élősködő, amit csak úgy eltávolítasz. Érző ember vagyok, akárcsak te. De mindegy, biztos nem is olvassa már, tök hiába írom ezeket...

A mai napon voltam nagymamámnál, ami felettébb izgalmas volt...na jó, nem, halálra úntam a pofám, mint mindig. Aztán elmentem westendbe fülhallgatót venni, szerintem a Media Markt eladói már felismerik a pofámat, hetente járok oda fülesért...na mindegy, ez a mostani remélem nem baszódik el, mert nagyon állatul szóóól:D Ha eddig nem süketültem meg, most meg fogok.

Le merném fogadni, hogy a tegnapi klippet senki sem nézte, hát itt egy másik, az Álmatlanság:

https://www.youtube.com/watch?v=k0BkbJ_MqRM

 Ja, és majdnem elfelejtettem, itt egy másik vers, ma alkottam:

Nem tudom:

Nem tudom, hogy mi az eredeti

Nem tudom, mert minden jó elkopott

Nem tudom, fogok-e még szeretni

Nem tudom, mert minden összeomlott

Nem tudom, vár-e valaki még rám

Nem tudom, mert minden sötét és felhős

Nem tudom, hogy meddig lát még hazám

Nem tudom, mert lelkem nem túl erős

Nem tudom, keressek-e még reményt

Nem tudom, mert érdekel a halálom

Nem tudom, sajnáljam-e a szegényt

Nem tudom, mert magam jobban sajnálom

KOMMENTET ÍRJATOK HOZZÁ, HOGY MILYEN!!

4 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://anne93.blog.hu/api/trackback/id/tr4935733

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://Levpart.com/ 2017.09.12. 15:08:38

Negatív hullámok - Átlag János filozofálgat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dika 2007.02.11. 19:09:02

Ezen a kommenten keresztül szeretnék Szabinak üzenni, hátha elolvassa... Én megértelek, valamilyen szinten. Fárasztó dolog hallgatni azt, hogy egy embernek mennyire nincs életkedve, főleg akkor, ha neked van. DE ha igazán szereted azt az embert, ki tudsz mellette állni, sőt segíteni is próbálsz rajta, még ha tudod is, hogy nem sikerülthet. Én ezt teszem több, mint 7 éve, mert ő egy igazán szerethető ember, és visszakapom tőle mindazt, amit adok.Sajnállak téged, hogy eldobsz magadtól egy olyan barátot, mint Anna...

Nííííím: Szép verset írtál, őszintén szólva nem ez a kedvencem tőled, de azért tetszik. Én nagyon szeretlek, és ne törődj olyan emberekkel, akik nem fogadnak el olyannak, amilyen vagy. Ők nem igaz barátok....

Anne93 2007.02.11. 19:17:30

Imádlak babám! (L) (K)

Berkut · http://berkut.blog.hu 2007.02.11. 20:42:47

nah akkor ide is:P

Kedves Dika!!!

Nem emiatt akartam ilyen döntést hozni, hanem az zavart főleg, hogy nem tudtam rajta segíteni, és nem mellesleg a szivem is mást mondott mint az övé....Emellet persze nekem is elment párszor az életkevem (régebbi blogbejegyzések) és ezt nagyon elakartam mindig is kerülni, mert életpárti vagyok!!! De most itt volt Anne , elggé szarul voltam november óta, és ez az egész csak olaj volt a tűzre (nem tudom mennyit tudsz) de kb ott tartottam hogy forgatom a kést és gondolkodom hogy most keresztbe vagy hosszába......

Ezt nem bírtam tovább, és nem is akarok mégegyszer ilyet...

Nemegyeszer próbáltam lelki segítséget adni drágámnak , de valahogy soha nem vette igénybe és enyhén (ezen a téren) szart a fejemre, ami elbaszottul szarul esett!!!

Aztán a mostani blogbejegyzésembe majd olvashatod, hogy hogysmint, átértékeltem a helyzetet, és döntöttem. Nem engedem el a kézt, pláne akkor amikor a (talán, de ha nem is rám...) a legjobbon szüksége van rám! Holnap meg persze tali:)
Talán megint sinen, és sajnálom, de nem tudok én se mindig kedves aranyos lenni pláne hogyha mindenhonnan nekem is huzzák az agyam! SAJNÁLOM!

Berkut · http://berkut.blog.hu 2007.02.11. 20:44:43

Love Anne ... :$ :m
süti beállítások módosítása