HTML

Anne hülyeségei

Ebbe a blogba az én mindennapjaimról lehet olvasni, ami neméppen izgalmas, és értelmes, dehát Istenem, ez van! Remélem, ennek ellenére valaki bele fog néha kukkantani!

Friss topikok

  • Berkut: Mi kell még: egy jó kis szivar; bulihely, egy jégbehűtött cinzano pezsgő, barátok , jameg kb semmi... (2007.06.24. 15:51) HhHHhEeeEeEYyyYyyHhhHHhhóÓóÓóÓ
  • Pasi.jpg: Na mi van béjbím?? Behúztad a kéziféket?? Remélem nem! Mellesleg pusszantom a kis elballagot nyusz... (2007.06.16. 21:17) Hurt
  • Anne93: Tudom, hogy költői zseni vagyok:) (2007.05.07. 21:02) Másvilág
  • Berkut: Tenyérnyi Manócska tanyája :J Lehangolást meg felhangolás követi;) kizárólag! (2007.05.03. 21:48) Ma nincs klipp
  • Berkut: XD Frontember (2007.05.01. 09:48) Tréfálkozunk

Linkblog

Holnap felvételiiii :O

2007.01.26. 21:43 Anne93

Ömmm...ja igen, holnap írom a központit. Nem parázom annyira tőle, elvileg nem olyan nehéz. És elintéztem, hogy felvegyenek a Xántusba:$:D Na de azért nem baxom el...Ohh, elnézést, nem beszélek csúnyám, hiszen úgy fogalmazok, mint egy 8 általánossal rendelkező kőműves, vagy mi a csuda...legalábbis drága jó Dika megaszonta:) Sebaj. És most meg magamba dühöngök mert a pöcskuki MSN nem műxik...jó, tudom, hogy ez is kőműveshez mélltó megfogalmazás, de sajnálom, én ezt a blogot nem azért írom, hogy a fogalmazásmódomért nobel-díjat kapjak, csak kiadom magamból a feszültséget...De a Dika blogja úgyis csupa igazat ír. Ja, és reklámáltál, hogy nem mutattalak be a blogban, most bemutatlak:

Andikám, 14 éves, a legeslegjobb barátnőm, kire akkor is csak alig tudok haragudni, mikor engem szid. Tényleg semmiben sem hasonlítunk, csak az egymást megszégyenítő hülyeségeinkben. Ellentétei vagyunk egymásnak----->Ő okos, én nem, ő szép, én nem, ő JÓL fogalmaz, én nem. Ezek csak példák, még rengeteget tudnék felhozni. Ééééééés, annyi még hozzátartozik, hogy drágajó Dika mindenen be tudja vágni a durcát, de mondjuk én is, viszont ő annyira féltékeny tud lenni, mintha legalább le se xarnám...pedig ez azért nem jó így.

Jó, most be vagy mutatva. Amúgy a központit leszámítva a holnapi nap egészen csodálatos lesz, mert utána megyünk shoppingolni Terra Novába, és Bizsu Királyba, utána talizom Szabikával:) (L)

Na mára ennyi elég is lesz, majd szólni fogok, ha ebből a blogból könyvet is akarok kiadatni, és akkor szebb lesz a megfogalmazásom, még akkor is, ha épp dühöngök:)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anne93.blog.hu/api/trackback/id/tr5531304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berkut 2007.01.26. 22:15:30

:) (L)(F)(K)

Központin hajrá de megcáfolnék egy két dologt. Pl.: te blogod, azt írsz amit akarsz!
De ami fontosabb , hogy szép vagy :$ legszebb!!!:m

(L)Anne(L)
CCCcczzZZzzjJJjjUuUuuuPPPpPPp

Dika 2007.01.26. 22:21:57

Szija Babuci!
Látom egy kissé mellre szívtad, azt amit a blogban írtam, én tényleg nem bántásnak szántam... Amúgy meg kiadtad a személyazonosságom :P
De én szeretlek (L)
Sok sikert a holnapi felvételihez és a randihoz! ;)

Dika 2007.01.26. 22:29:02

Ja, védem magam, mert én nem reklamáltam! ÉS nem kértem, hogy mutass be! ÉS egy kurva szóval nem mondtam, hogy szebb vagyok, vagy jobb... Azt mondtam, megjátszod magad a blogban.
Ez így van. Ja és Berky, lehet engem utálni, de hidd el, én nem akartalak bántani se téged, se Annát...

Dika 2007.01.26. 22:35:21

Úgy felbasztad a csöpp idegeimet, hogy mutatok neked egy részletet a blogomból...

"Anna vérig sértődött ezeken a hülye bejegyzéseken, amit mondjuk annyira nem csodálok... Szemét gecinek érzem magam egyrészről, másrészről viszont látom, hogy ilyen, ha megtudja az igazat. Ez fáj. Bár nem tudom, én hogy viselkednék, hasonló helyzetben. Már rég megszakítottam volna vele minden kapcsolatot, szerintem. Faszság volt elkezdeni blogot írni! Nagy faszság! Vagy azt kellett volna csinálni, hogy az egész egy nagy Anna-dicsőítés, lábjegyzetbe megjegyezve azt, hogy mi van bennem. ÁÁÁ, már megint cinikus és arrogáns vagyok, de azért mert felidegesített. Mardos a lelkiismeret:("

Tessék! Be happy! és kíp szmájling

Berkut · http://berkut.blog.hu 2007.01.27. 19:12:52

:S :)

Nem utállak, és gondolom nem akartál megbántani senkit...csak azt írtad le amit éreztél vagy nem tudom...Nem láttam a blogod, de nem is baj.
Mondjuk én barikat nem szoktam semmilyen szinten bemutatni vagy írni róluk bármitis.......
De a te blogod, és legyen a vége písz meg " kíp szmájling"
Valahogy ebben látom a megoldást!

Mellesleg, puszeee Annem! (L)(K)
süti beállítások módosítása